wtorek, 29 września 2015

paula & nicola

Mam dla was zdjęcia ślicznej Pauli i Nikoli :) Była to jedna z luźniejszych sesji, niemniej jednak uważam ją za bardzo udaną :) Słońce czasami ostro nas przysmażało, na końcu zaczęło chyba kropić o ile dobrze pamiętam i za ciepło też wcale nie było, a dziewczyny musiały wejść do wody, także emocji nam nie brakowało! :D Dzięki dziewczyny, dobra robota <3
Ostatnio ostro pracuje i w szkole i przy zdjęciach, czasu mam naprawdę mało przez co nie zrealizowałam żadnej nowej sesji :< Ale jestem już umówiona na ten piątek na TFP i mam nadzieję, że wszystko wypali :) Jeśli komuś nie odpisałam lub miałam napisać i nie napisałam, to proszę o cierpliwość lub o przypomnienie się, bo naprawdę mam mase na głowie :)


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz